19 Aralık 2012 Çarşamba

Özür dilerim.


Özür dilerim.
Varlığımla rahatsız ettiğim, hayatlarına girip mutsuz ettiğim herkezden defaatle özür dilerim.
Olmadı. Denedim, olmadı. Hep geç kaldım hayatta, düşlediğim mutluluk hep kaçtı benden. Hep eksik kaldı bir yanım, eksik kaldı mutluluğum. Sevdiklerim oldu elbet, sevilmedim. Sevildim, fakat yine bulamadım mecnuni aşkı. Sonra azmettim, yeniden başladım herşeye tekrar, ama yine olmadı. Hayatına girdiğim hiçkimseye mutluluk getiremedim. Böyle bitsin istemezdim ama, olmadı.
Hep kelimelerim kaldı dilimde söyleyemediğim, aşklarım oldu yüreğimde, sonra kendimi susturduğum. Cehennem hayatı yaşadım ömrümün her bir anında. Umutsuzluk ağ gibi ördü kolumu, kanadımı. İçimdeki direnç kırıldı artık, dayanmak istemiyorum. Takatim kalmadı, takatim olsun da istemiyorum.
Tarifsiz bir acı kaplıyor yüreğimi. Dişlerimin arasına koyup yüreğimi, öldürmek, parçalamak istiyorum. Gitmek, gitmek istiyorum, yalnız kalacağım diyarlara. Kimse ve hiçbirşey uğramasın yanıma, konuşmasın, sussun benimle.
Şimdi gidiyorum. Uğradığım tüm hayatlara elveda... Yaşanmamış gençliğime, ihtiyarlığıma elveda. Hiç tanışmadığım sevgilime, doğmamış çocuklarıma, doğmamış güneşe elveda.
Ben ölüyorum şimdi. Kimseyi sorumlu tutmayarak ölümüme, sorumluluğunu üstleniyorum tek başına ölümün. Kucak dolusu umut armağan ederek sokak çocuklarına, yürüyorum sonsuzluğun sokaklarında.
Elveda... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder